Financieel administratief medewerker

Als financieel administratief medewerker zorg jij er, samen met jouw teamgenoten voor dat de financiële processen op rolletjes lopen. Jij wordt er blij van als jouw werkzaamheden bijdragen aan het bereiken van de maatschappelijke én financiële doelen van onze organisatie. 

Ben jij ambitieus, gedreven en wil je zelf de verandering zijn die je in de wereld wilt zien? 

Lees dan snel verder!

Over de functie

Jij bent verantwoordelijk voor het voeren van een integrale financiële- en orderadministratie (o.a. inkoopfacturen, verkoopfacturen, goederenstroom, voorraadadministratie, grootboek, banken etc.). 

Zo boek je inkoop facturen op orderniveau, verwerk je tijdig de verkoopfacturen en voer je diverse controlewerkzaamheden en analyses uit. Daar waar nodig ondersteun je ook de Financial- en Business Controller. Ook boek je bankafschriften in en voer je betalingen uit. 

Over jou

Je vindt het fijn om zelfstandig te werken maar je bent ook een echte teamplayer. Je bent flexibel en multitasken zit in jouw bloed. Je doorziet processen en je denkt mee over optimalisatiemogelijkheden. Je vind het ook leuk om met andere afdelingen mee te denken en samen te werken.

Wie we zoeken

Je bent gedreven, proactief en zorgt ervoor dat informatie naar jou toekomt. 

Je hebt bij voorkeur ervaring in een internationaal opererende handels- en transportorganisatie én ervaring met het voeren van een financiële administratie in een ERP omgeving. Ook kun jij toveren met Excel. Wanneer je Duits spreekt en schrijft is dat heel fijn meegenomen. Het is voor ons daarnaast belangrijk dat jij beschikt over een afgeronde MBO 4 financieel administratieve opleiding. Als jij ons kan overtuigen dat jij dit niveau bezit op basis van jouw werkervaring, horen wij ook graag van jou. 

Wat bieden wij jou?

Iedereen floreert in onze inspirerende en informele werkomgeving, waar open gecommuniceerd wordt en waarbij je 100% jezelf mag zijn. Het is daarnaast heel prettig werken in onze moderne - qua inrichting én qua automatisering - kantooromgeving.

Dit hebben we je ook te bieden:

  • Een afwisselende baan met groeipotentie (echt!) en veel verantwoordelijkheid;
  • Een unieke kans om de afdeling mee vorm te geven;
  • Ondersteuning bij jouw persoonlijke ontwikkelambities;
  • Vrijheid en flexibiliteit – het is tenslotte 2024;
  • Dagelijks verzorgde lunch, heerlijke koffie en vers fruit.

Omdat wij graag zelf onze kandidaten werven, wordt acquisitie niet op prijs gesteld. Bedankt voor je begrip!

About this vacancy

Locatie
Venlo
Afdeling
Finance and Control
Employment
FT / PT
Education level
Minimaal MBO 4 financieel administratieve opleiding

Want to know more?

Do you have a question about the job, call:

Esmee Driesprong
Teamlead Finance & Control

Are you excited?

Please send an email with your CV with photo and motivation letter.

Apply immediately
Over Looop
Tekst

Wij zijn een bedrijf met een missie: een 100% circulaire wereld waar afval niet langer bestaat. Onze organisatie is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een volwaardig (kennis)partner voor het verwaarden van organische co-producten uit de levensmiddelen- en fermentatie-industrie

Bij Looop geven we organische reststromen, ook wel co-producten genoemd, een tweede leven. Wij weten alles te halen uit co-producten, die anders weggegooid zouden worden. Op deze manier gaan we verspilling tegen en houden we de CO2-uitstoot zo laag mogelijk. De co-producten brengen we o.a. terug als hoogwaardige veevoeding, grondstoffen voor petfood, voer voor insectenkweek, duurzame energiebronnen en bio-based producten.

Wij zijn een bloeiend, Limburgs bedrijf met Brabantse inslag. Met 95 collega’s vormen wij een hecht team. Bij ons mag iedereen zichzelf zijn, worden creatieve ideeën en initiatieven op prijs gesteld en mag er af en toe een fout gemaakt worden, omdat wij ervan overtuigd zijn dat we daar alleen maar van kunnen leren.